May 18, 2015

Hoi, hoi

Daar ben ik weer. En ja, ik weet het, het is een belachelijk lange tijd geleden tot ik weer iets van me liet horen. En eigenlijk heb ik geen excuus, want ja die zijn meestal toch onzin. Heb ik gelijk haha? Maar ik heb er weer zin in. Nu ook de zomer er weer aankomt er ik toch wat meer vrije tijd heb. Eerlijk gezegd weet ik nog niet wat ik precies met mijn blog wil. Ik denk vooral persoonlijk artikelen, tuurlijk komt beauty nog wel aan bod maar het zal niet alleen maar over beauty gaan. Want eerlijk gezegd: Ik ben de laatste tijd niet meer zo veel met beauty bezig zoals eerst. Waar ben ik dan wel mee bezig? Nou voornamelijk healthy stuff, vooral hardlopen en daar zal ik ook zeker artikelen over schrijven, maar dan wel meestal in een soort van diary vorm.

Dus het zal wel een beetje veranderen, maar ik ben nog steeds Feline en dit is nog steeds mijn blog. Dus er zullen ook zeker nog wel beauty artikelen online komen maar gewoon ietsje minder. Daarbij wil ik ook gaan bloggen over de dingen die ik echt leuk vind zodat mijn enthousiasme ook over op jullie komt.

Daarbij heb ik ook geen vaste upload dagen meer, ik streef naar hopelijk 2 à 3 keer in de week, ik zit namelijk ook nog op school en heb een sociaal leven. Ik moet nog even bedenken of ik m'n diaries terug laat komen op m'n blog. Het lijkt me wel leuk maar aangezien ik heel slecht ben in het onthouden dat ik foto's moet maken zijn ze altijd zo kort. Dus dat weet ik nog niet.

Maar ik ben weer blij dat ik weer ga beginnen met m'n blog! Ik heb het zo'n 3 maanden vreselijk verwaarloosd en eigenlijk vind ik dat best jammer. Want ik vind het zo leuk om berichtjes typen en foto's te maken. Dus hopelijk zie ik je nog vaak terug op m'n blog.

Liefs Feline

P.S. Ik ben ook te volgen op Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!