January 05, 2015

Last week | Januari #1

Ook de eerste week van 2015 zit er alweer op. Vanaf morgen begint voor mij het normale leven weer, sommige moesten vandaag alweer naar school. Ik mocht gelukkig nog een dagje thuis blijven vanwege een studie dag. Ookal moest ik wel aan school werken dus het is wel een echte studie dag. Tussen het leren door schrijf ik ook nog even deze blog want ik was alweer een dag te laat.. Goed begin van het jaar, laten we maar zeggen haha.

Deze keer doe ik weer een lijstje met de happy moments van deze week. Omdat het vakantie is geweest en ik niet meer precies weet wat ik per dag heb gedaan.


  • Ik ontdekte de serie Suits. Ik vind het zó leuk dat ik hem ook maar meteen in m'n favoriete series van 2014 deed. Ik was er namelijk al in de zomer mee begonnen met de eerste aflevering maar haakte af toen ik zag dat de aflevering 1 uur en 10 minuten duurde. Ik dacht namelijk dat elke aflevering zo lang zou duren. Maar nee hoor ze duren (achteraf gezien wel jammer) 45 minuten. 
  • Ik stopte met nagelbijten. En ik ben nog steeds gestopt. Normaal doe ik een poging en begin ik de week erna weer doodleuk vanwege stress of iets dergelijks. 
  • Ik ging naar het Rijksmuseum.
  • Kocht een nieuw boek Ingepikt van Emily Griffin. Ik vind het een leuk boek, aanrader als je gewoon een boek wilt lezen zonder veel te moeten nadenken.
  • Ook las ik het boek Vele hemels boven de zevende hemel. Niet echt mijn boek maar moest voor school. Want ik had het weer zo lang mogelijk uitgesteld.
  • Dat betekend ook dat ik al 1 boek van m'n Reading Challenge kan afstrepen. Uitgepikt heb ik ook al bijna uit.
  • The Body Shop heeft sale! En ik kocht m'n ultime favorite Citroen. Ik had hem vorige zomer ook en nu dus weer. Deze keer kocht ik niet alleen de bodylotion maar ook de bodylotion van de perzik lijn en de showergel van citroen. Ik ben klaar voor de zomer.
  • Ik schreef een brief aan 2014. Ik vond het leuk om te doen. 
  • Ik vind fruit smoothies zo lekker, maar voor m'n gevoel duurde het veel te lang om te maken. Deze week heb ik wel bijna elke dag een smoothie gemaakt! Yeah, hopelijk hou ik dat vol. 

En dat was m'n week wel ongeveer. Het was een leuke vakantie en helaas begint school morgen weer. Maar misschien is ritme in m'n leven ook wel weer goed. En vrienden weer elke dag zien ik ook een leuk punt van school.

Hoe was jouw eerste week van 2015?
Liefs, Feline

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!