January 24, 2015

10 Pan Challenge | Update Januari 2015


Ik had eerst een tijdje een andere blog, daar deed ik de 10 Pan Challenge. Omdat ik die niet afgemaakt heb, leek het me wel leuk om te kijken welke producten in nu opgemaakt heb van die lijst. En als er nog producten opstaan die nog niet opgemaakt zijn die dan verder opmaken en jullie op deze blog erover updaten. Dus hier gaan!

Producten die op de 'oude' lijst stonden


  • MUA eyeshadow palette - Undressed (reach a pan in the color 'Rose Ash') (100% left)
  • Maybelline BabyLips - Yellow one 95 % left)
  • Catrice Infinite Shine Lipgloss - 090 Pink Before You Leave (70 % left)
  • NYC lipgloss - Color unknow ( 30 % left)
  • The Body Shop Bodywhip - Sweet Lemon (45 % left)
  • The Body Shop Showergel - Mango (45% left)
  • Vaseline lipbalsem - Rosy lips (60 % left)
  • The Body Shop Showergel - Peache (75 % left)
  • Catrice Lashes to Kill mascara (don't know % left)
  • The Bodyshop Bodybuter - Coco (60 % left)
Dit zijn ze allemaal. Het is in het Engels omdat m'n blog toen ook Engels was (met ontzettend veel grammatica fouten, maar dat laten we er even buiten haha).
Ik had ook een paar regels voor mezelf opgesteld. Zoals bij oogschaduw een pan raken voldoende was en bij andere producten helemaal opmaken tot het einde. En ik mocht geen andere zelfde soort product openen voordat deze op waren (voornamelijk bij bodybutters/showergels). 

Producten die op zijn gegaan

  • MUA eyeshadow palette - Undressed (een pan geraakt in de kleur Rose Ash)
  • The Body Shop body lotion - Sweet Lemon
  • The Body Shop Showergel - Mango
  • The Body Shop Showergel - Perzik
  • The Body Shop Bodybutter - Cocos
  • Catrice Mascara - Lashes To Kill Waterproof
Dit zijn alle producten die ik heb opgemaakt, dat betekend dat er ook nog een hele hoop zijn die nog niet opgemaakt zijn en ik die dus verder op ga maken. 

De nieuwe lijst met producten

  • Maybelline Babylips - De gele variant, weet de naam niet
  • Catrice Infinite Shine Lipgloss - 090 Pink before you leave
  • NYC lipgloss - Naam is eraf gevaagd
  • Vaseline lipbalsem - Rosy Lips (pan raken is voldoende)
Omdat ik dit best wel een leuke challenge vind, ik word namelijk soort van uitgedaagd de producten te gebruiken die ik normaal minder vaak pak. Hierdoor ontdek ik ook favorieten die ik dan weer kan onthouden als ik weer van mezelf beautyspullen mag kopen (zit momenteel in een fase dat ik even niks koop). Dus daarom wil ik graag m'n lijstje aan met producten. 
  • The Body Shop Showergel - Aarbei (750 ML)
  • The Body Shop Bodybutter - Vanilla Bliss (kerstcollectie vorig jaar, 50 ML)
  • The Body Shop Bodybutter - Satsuma (50 ML)
  • The Body Shop Bodybutter - DUO Floral Acai (200 ML)

Deze moet ik dus nog allemaal opmaken, het is te doen. Nu vraag je je misschien af waarom wil je perse een product opmaken? Nou ik heb best wel veel en ik had van de week een sudden realization. Ik moet echt stoppen met beautyspullen kopen. Het is zonde van m'n geld want ik gebruik een deel niet omdat ik zo veel heb voor wat ik gebruik. Ik ben een sucker voor sale, dus daarom kom ik aan zoveel producten. 
Daarnaast wil ik ook nog graag m'n collectie uitpluizen en de producten die oud zijn en niet meer gebruik weg gooien. Zodat het allemaal weer wat overzichterlijk word. Hier maak ik misschien nog wel een apart artiekel van ligt er even aan. Maar dit zijn de producten waar ik me de komende tijd een beetje op ga focussen. 

Liefs, Feline

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!