December 12, 2014

Run 9/12/14

Zoals ik maandag al verteld had wilde ik weer beginnen met hardlopen. Dus dinsdag, daar ging ik dan. Ik kwam terug van school en besloot om maar meteen te gaan. Ik ken mezelf, als ik eerst een warm kopje thee ga drinken ga ik helemaal niet meer.

Ik ben begonnen met een schema om de 5 kilometer te kunnen lopen. Op het programma stond een run van 2,4 kilometer. Alleen m'n meetkunsten zijn niet zo goed dus ik liep ik 2,7 kilometer. Helemaal niet erg want het is maar 300 meter meer. Ik volg trouwens een schema van Nike, staat op de NikeRunning app. Heel handig!

Nou de eerste kilometer ging nog wel, ik was al een kilometer op weg totdat ik echt moe werd. Ja m'n conditie is om te janken. Bij 1,38 kilometer had ik echt het gevoel dat m'n voeten (of in iedergeval m'n kuiten) af aan het sterven waren. Het was niet fijn! Maar om dat moment was ik al weer bijna op de terug weg, want ik maak altijd een rondje dus loop de heenweg dezelfde route als de terugweg. Toen ik m'n huis in de verte zag bedacht ik dat ik alvast kon uitlopen, want en daarna rekken enzovoort. Want ik kon echt niet meer. En wanneer ik dit nu type schaam ik me wel. Dat ik niet eens normaal 2,7 kilometer kan hardlopen aan een stuk door. Maar goed dat ik toch een schema volg voor de 5. 

Er was wel een pluspunt aan deze run. Het weer. Echt waar het was heerlijk weer om hard te lopen, eerst dacht ik namelijk dat ik het vreselijk koud zou krijgen. In de ochtend was het namelijk spekglad vanwege ijs. Maar daar had ik geen last van. Ik had een trui aan en een hardloop legging en het was prima te doen. Ik was nog aan het twijfelen voor hardschoenen maar die waren totaal niet nodig!

Aangezien ik ook mee doen aan de DOcember (hopelijk ga ik het halen met m'n schema..) dat ik al 2,7 kilometer gehaald heb van de 70. 2,7/70. Nog een hoop te gaan, maar ik heb een goed gevoel dat het wel gaat lukken. Of dat ik in iedergeval een heel eind kom. 

Liefs, 
Feline

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!