December 14, 2014

Last week | december #2

Deze week heb ik echt belachelijk weinig foto's gemaakt. Gewoon vergeten, naja kan gebeuren. Hopelijk volgende week meer foto's. Dit was een goede week, ik voelde me goed en heb ook nog best wel wat gedaan.

Maandag 8 december
Op maandag kwam ik erachter dat er een hardloop challenge word gehouden, genaamd DOcember. Dat houd in dat je in de maand december 70 kilometer hardloopt. Ik volg dus een schema en daarmee red ik het niet om 70 kilometer te lopen dus heb ik mijn doel iets lager gesteld. Namelijk 30 kilometer. Voor een beginner moet dat haalbaar zijn toch?


Dinsdag 9 december
Ik begon dus vol goede moed met hardlopen en liep 2,7 kilometer. Ik voelde me wel een dikke walrus op het droge, maar hopelijk gaat dat snel over en bouw ik een conditie op. Ik liep trouwens meteen na school hard, veel fijner dan eerst nog anderhalf uur op warmen en dan pas gaan.

Woensdag 10 december
Hier zat ik toch niet zo heel lekker in me vel, kan gebeuren! Ik heb het de laatste tijd wel vaker, ook meerdere keren per week. Ik kan er niet zo heel veel aan doen, het is meer een bui. En opeens is het weer over. Gelukkig was dit de enige dag deze week.

Donderdag 11 december
Op donderdag hakte ik de knoop door, ik ga deze zomer naar Parijs. Ik heb er echt ontzettend veel zin in. Ik ga een taalcursus doen van 2 weken. Met allerlei andere scholieren (studenten) uit de rest van de wereld. Ik ga met de organisatie EF. Ik moet wel nog boeken en allerlei andere dingen doen, maar ik weet wel zeker dat ik ga!

Vrijdag 12 december
Ik ging langs een vriendin en daar hebben we de film The Maze Runner gekeken. Een hele leuke film, ook weer een film met verschillende delen. Dus nu weer wachten op het volgende deel. Volgende keer ga ik het toch wel in de bioscoop kijken, dan zit je er toch wel meer in zegmaar. Op vrijdag stond er eigenlijk ook een run op de planning, maar het stormde zo hard dat het me beter leek om niet te gaan.

Zaterdag 13 december
Ik sliep uit, eindelijk in een hele lange tijd dat ik weer uit kon slapen. En ik had het echt nodig, ik heb de afgelopen als een soort van zombie geleeft volgens mij. Ook heb ik 3 kilometer hardgelopen. In de regen, want ik las dat dat best fijn hardloopt en ja dat is zo. Ik heb heerlijk gelopen, op een stuk van m'n loop had ik niet eens meer door dat ik aan het hardlopen was. Het ging automatisch. Daarna heb ik de hele middag en avond aan m'n huiswerk gezeten. Het is namelijk einde van het blok en dan is het druk. Alle docenten proppen alle toetsen namelijk in de laatste 4 dagen voor de vakantie..

Zondag 14 december
En daar zijn we weer. Ik lig nu lekker in me bed want ik ben uitgeput. Ik heb de hele dag gewerkt en daarna nog in de boeken gedoken voor de komende toetsen morgen. Maar ik vond dit een hele fijne week!

  • DOcember: 5,71 kilometer van de 30. 


Hoe was jouw week?
Liefs, Feline



No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!