December 07, 2014

Last week | december #1

De eerste week van december is alweer voorbij! De tijd gaat nu toch wel echt heel erg snel, nog even en we zitten in 2015! Dit was een leuke week, wil je weten wat ik allemaal gedaan heb? Klik op lees meer.

Deze keer doe het ik het wat anders dan normaal. Normaal beschrijf ik elke dag van de week, maar deze keer heb ik besloten om alle leuke/geluk momentjes van de week op te schrijven. Ook wel eens leuk voor de verandering toch?


  • M'n kamer was redelijk opgeruimd deze week. Ik heb het een beetje bijgehouden, en het is toch wel fijner om te werken in een opgeruimde kamer. (Ookal is het nu weer een rotzooi).
  • Familie kwam langs voor sinterklaas avond. Thuis doen we niet aan sinterklaasavond, maar de gezelligheid is wel heel erg leuk.
  • Ik had een dansworkshop deze week met gym, het was niet mijn type dans. Het was zo intensief dat ik er de dag erna spierpijn van had, omdat ik met mijn sport die spieren niet gebruik. 
  • Het was tijd om mijn geliefde mascara van Catrice (Lashes to Kill) weg te gooien en opzoek ging naar een nieuwe. Ik ben voor de Essence gegaan iets met Princess dacht ik. Hopelijk is deze net zo goed als die van Catrice, en anders switch ik weer :)
  • Op dinsdag viel m'n internet de hele tijd uit, heel vervelend. Ik besloot om toen maar yoga te gaan doen, daar heb je immers geen internet voor nodig! Het was wel weer eens tijd voor yoga. 
  • Ik heb gewinkeld met m'n moeder deze week. En ik ben goed geslaagd, ik had al een tijdje geen kleding meer gekocht en het was wel weer nodig. Ook heb ik nieuwe laarsjes gekocht (sale!). Ze hebben een klein hakje dus hopelijk gaat dat goed omdat ik het niet gewend ben om hakken te dragen.
  • Ik voelde me goed deze week!
Hoe was jouw week?
Liefs, Feline

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!