December 19, 2014

Doelen voor in de vakantie


Ik heb net zoals veel van jullie, vakantie! Eindelijk. Ik heb er echt heel erg lang naar uitgekeken. Ik hoefde vandaag alleen maar een uurtje naar school voor een activiteit (warme chocolade melk en marshmallows) en een praatje van de rector. De activiteit viel in duigen want het regende dus er konden geen vuurkorfen komen. Helaas, dat was het enige waar ik me op verheugd had. Dat praatje is namelijk elk jaar hetzelfde en vreselijk saai. Na een uurtje had ik dus officieel vakantie. Ik ben gewoon 2 weken (+1 dag) vrij van school. Ik heb een aantal doelen voor mezelf gesteld voor in de vakantie. Dus wanneer het pret weer over is, ga ik kijken hoeveel ik heb gebreikt. Hier komen ze!

  • Zo min mogelijk aan school denken. Ja ik moet wel een aantal dingen doen (heb het zojuist in Wunderlist gezet en het zijn 18 taken, gelukkig wel 6 vakken. Ik heb het werk opgedeeld.)
  • Zo vaak mogelijk met vrienden afspreken, omdat ik doordeweeks amper tijd over heb zie ik m'n vrienden niet zo vaak, alleen in het weekend. Maar nu we allemaal vakantie hebben - hebben we tijd zat!
  • Kamer netjes houden. 
  • Zo veel mogelijk bloggen. Zoals ik al verteld had probeer ik elke maandag, woensdag en vrijdag (en zondag  is diary) een artikel te plaatsen. Dat lukt lang niet altijd maar nu ik toch vakantie heb kan ik wel een hele hoop vooruit schrijven. En fatsoenlijke foto's maken. 
  • Hardlopen. Ik moet nog steeds aan de 30 km komen van de DOcember
  • Uitslapen tot maximaal 10 uur. Normaal slaap ik namelijk uti tot 12 uur maar dat is zo zonde van je dag! Dus maximaal 10 uur dus voor mij. 
  • Zo veel mogelijk leuke dingen doen en er foto's van maken. Ik ben namelijk iemand die nooit foto's maakt en er achteraf spijt van heeft. 
Dat was het eigenlijk wel zo'n beetje, ik hoop dat ik het vol houd (vooral kamer netjes houden en het hardlopen) maar ik begin in iedergeval vol goede moed. 

Wat ga jij doen deze vakantie?
Liefs, Feline

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!