November 14, 2014

The Body Shop Kerst 2014 | Glazed Apple


Met sommige merken heb ik helemaal niks, maar de Body Shop en ik? Wij zijn in iedergeval dikke maatjes. Persoonlijk word ik er altijd heel fijn geholpen, ze laten je gang gaan als je dat wilt en als je hulp nodig hebt dan staan ze meteen paraat. Ik ga trouwens nooit in het weekend er naar toe want dan kan het nogal druk zijn. Ik was er op maandag ochtend (ik was de enige in de winkel).  De verkoopster kwam heel enthousiast op me af en was zelf heel erg gek op de nieuwe appel geur van de kerstcollectie. En ik moet zeggen, hij is heerlijk!




Het is geen echte appelgeur zeg maar, het ruikt er wel naar maar dan meer een appel met caramel. Het is een warme geur. Dus wel echt een wintergeur (of herfst.) Mij maakt het nooit echt uit wat voor geur ik draag, ik ben niet echt seizoensgebonden. Tenzij het echt een hele zware warme geur draag ik die toch liever in de winter. Maar deze vind ik wel (vooral) lekker in de herfst en winter.
Ik heb de geur gekocht in een douchegel vorm en ik vind het een hele lekkere geur dus ik ben van plan om nog een bodybutter te gaan kopen. Zo blijft de geur langer hangen. Ik zou zeggen hij is zeker het ruiken waard in de winkel, het is namelijk niet een typische appel geur maar wel heel lekker.
Er is trouwens nu ook een tijdelijk actie met de douchegels, namelijk een stapel korting. Je kan ook gewoon bij de webshop bestellen. Of even rondsnuffelen.

The Body Shop Glazed Apple Shower Gel - 12 Euro

Wat vind jij van deze geur?
Liefs, Feline

2 comments:

  1. Wat een mooie foto's maak je! En de geur lijkt me heerlijk hoe jij het zo beschrijft <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel, de geur is echt heel erg lekker. Dit word een nieuwe favoriet denk ik!

      Delete

Lief dat je een reactie achter laat!