November 23, 2014

Last week | november #2


Deze week ging iets minder dan de vorige week. Komt waarschijnlijk omdat ik minder lekker in me vel zat en de dagen worden nu toch echt steeds korter en de temperatuur is ook behoorlijk gedaald. Klik op meer leze voor het overzicht van mijn week.

Maandag 17 november
Dit was eigenlijk een dood normale dag, ik zat tot 5 over 4 op school en daarna heb ik nog wat huiswerk gemaakt en in de avond een film gekeken.

Dinsdag 18 november
Op dinsdag ging ik met school naar een dansvoorstelling voor het vak CKV. Ik was om 14:10 uit en moest pas om 15:30 bij het theater zijn. Het theater zit 10 minuten van mijn school vandaan dus ben ik met een aantal vrienden naar het winkelcentrum gegaan. De voorstelling sloeg nergens op, pure tijd verspilling. Want ik snapte het verhaal uit de dans niet en het was ook niet echt een dans. Maar meer koprollen over de grond en af en toe een draai. Jammer! Oh, en ik had nog even geleerd voor het wiskunde proefwerk wat eraan zat te komen.

Woensdag 19 november
Op woensdag had ik mijn wel gevreesde wiskunde proefwerk. Ik dacht dat het heel goed ging, oke ik had niet alles goed. Want bij een opdracht ik een totale black-out maar voor de rest ging het prima (voor mijn gevoel).  Helaas dacht m'n wiskunde docent er anders over en zei dat ik een aantal dingen fout had en er niet nog een keer naar wilde kijken. Dat had niet echt veel zin want ik dacht dat ik het goed deed. Hebben meerdere mensen dat trouwens, dat je alle opdrachten maakt en nakijkt en dan bij de toets lijkt het net of je niks gedaan hebt dit hoofdstuk.?

Donderdag 20 november
Donderdag is sportdag voor mijn gevoel. Ik heb dan gym en daarna nog hockeytraining. Normaal doe ik niet zo heel fanatiek mee met gym maar dit jaar vind ik het toch wel leuk. Ik moet wel een rare opdracht doen, namelijk banken tillen (in een groepje) en die over dingen heen tillen. Nou ik voel de spierpijn nog steeds. Ik kon vrijdag niet meer lachen zonder pijn te lijden. 

Vrijdag 21 november
Dit was een hele rare dag. M'n oma werd geopereerd (alles is goed gegaan!). Ik zou het eerste uur beginnen maar opeens bleek het uit te vallen (toen ik dus al gedouchet en alles was). Het laatste uur viel ook opeens uit, yay. En ik moest werken. En het was me toch een partij koud tijdens werk. Ik had m'n wintervest aan zelfs toen had ik het nog koud. Toen ik thuis kwam ben ik meteen onder de douche gesprongen want m'n tenen waren bevroren.

Zaterdag 22 november
Hockeydag. M'n hockeywedstrijd was pas om 16:15 dus ik sliep uit en had nog wat aan school gedaan. Niet veel, maar wel wat.

Zondag 23 november
En dan zijn we weer bij het einde. Zondag is zoals altij: uitslapen tot kwart over 10 dan haasten voor werk en s'avonds al m'n werk voor school doen. Zo ben ik het ook gewend. Geen probleem!

Hoe was jouw week?
Liefs Feline

1 comment:

  1. Haha, ik heb ook last gehad van spierpijn deze week! Ik had veel deze week, maar het was wel een leuke week :)!

    ReplyDelete

Lief dat je een reactie achter laat!