October 29, 2014

Yoga

Soms ben ik echt dagen lang helemaal gek op yoga en soms kan ik het echt weken vergeten. Het liefst zou ik elke ochtend yoga kunnen doen, maar mijn bed ligt s'ochtend toch wel heel erg lekker. Maar tussen het leren door vind ik het ook heel erg fijn. Ik volg vaak de fimpjes op youtube omdat ik zelf nog niet zo goed ben met het onthouden wanneer ik dan moet in ademen  en uit ademen.

Er is een kanaal op YouTube wat ik heel fijn vind en dat is Ekhart Yoga TV. Deze vrouw is zelf ook Nederlands, maar praat Engels. Ik vind haar filmpjes vooral heel fijn omdat ze lekker duidelijk zijn en zijn vaak ook goed te volgen voor beginners (รก la me). Dus als je geintresseert ben in yoga probeer dan zeker haar fimpjes eens keer. 


En trouwens het is helemaal niet erg als je de eerste keer niet alle poses kan. Kon ik ook niet! Nu kan ik sommige ook nog steeds niet, maar dat geeft helemaal niks. Je kan bijvoorbeeld ook een beginners filmpjes volgens (heeft Ekhart Yoga ook!) maar er zijn nog veel meer Yoga Youtubers. Gewoon kijken wie de fijnste filmpjes maakt voor jou. 

Ben jij ook into yoga of vind je het helemaal niks?
Liefs, 
Feline


No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!