October 15, 2014

Pictures 15th October 2014

Ik ben vaak bezig met fotografen, gewoon omdat ik het leuk vind. Of omdat ik me verveel. Daarom maak ik ook vaak foto's van niet hele boeiende dingen, soms komen daar toch mooie foto's uit soms niet. Ik heb hier een paar foto's gemaakt, ik heb een paar dagen geleden een nieuwe makeup kast gekocht.

Vandaag ben ik na twee dagen werken eindelijk vij. Het voelde zelfs raar om vanochtend mijn normale kleding aan te trekken in plaats van werk kleding. Het is ook nog heerlijk weer, dus ik ben een blij mens. Zometeen ga ik naar de kapper. Er gaat een groot stuk vanaf, omdat mijn haar toch heel snel groeit en ik weer eens wat anders wil. Hier maak ik misschien nog wel foto's van, maar dat ligt ook aan het licht en weer, en of ik nog zin heb haha. Ik zie wel.

Enjoy your day!






Geen een foto is bewerkt. 

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!