October 28, 2014

Mijn Leven Samengevat #1

Hi! Vandaag ga ik je een paar foto's laten zien van de afgelopen weken. Het is niet een specifieke dag, was trouwens wel het idee. Maar ik vergeet zo vaak foto's te maken dat ik dacht ik voeg alle foto's gewoon samen in een artikel!


Bij deze foto was het de bedoeling dat het tumblr-waardig was. Maar helaas, niet gelukt! Dit is trouwens het boekje waarin ik al mijn to-do lists maak. Gekocht bij hema. 

 Goodmorning!
 Bed opgemaakt, de dag kan beginnen! En ja, mijn bed is bijna even groot als mijn kamer ;)
 Thee drinken bij het opmaken is zo fijn! Waarom heb ik daar nooit eerder aangedacht?
 Dit is altijd zo vervelend van lipstick, het blijft overal aan zitten!
 Voor CKV moest ik een tentoonstelling bezoeken, ik koos voor The Art of The Brick. Dit zijn kunstwerken na gemaakt met lego steentjes. Heel leuk!
 Leren! 

 En nog meer leren! Ik leer vaak op mijn bed, of aan mijn bureau. Of in de bieb haha! Maar vaak wel met koffie en wat fruit. Dan werk ik het best.

Heb jij de afgelopen tijd nog leuke dingen gedaan? 

2 comments:

  1. Wat een fijn bed zeg! Ik wil ook heel graag een groter bed (met name omdat ik al een tijdje een vriend heb en het er dus wel tijd voor vind dat ik een tweepersoonsbed koop) maar tot nu toe nog niet voor gekeken :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje! Ik ben er zelf ook heel erg blij mee, zolang op moeten wachten voor dat ik hem gekocht had.

      Delete

Lief dat je een reactie achter laat!