October 12, 2014

Makeup Confidential TAG

Vandaag ga ik de Makeup Confidential TAG invullen. Nieuwsgierig naar mijn antwoorden? Klik op lees meer.

What is the oldest item in your collection?
Grappig, daar zat ik vandaag nog aan te denken dat sommige dingen heel oud zijn, en dat ik het niet eens meer gebruik. Het oudste product wat ik heb is een oogpotlood van Miss Sporty. Ik gebruik het al jaren niet meer. Dit is trouwens ook m'n allereerste make-up product ooit. Ik was namelijk op kamp en toen ik met m'n moeder belde vroeg ik of ik ook make-up mocht, want alle meisjes hadden dat daar en ik vond het toch wel heel erg leuk om mijn eigen make-up te hebben. Eerst gebruikte ik namelijk af en toe de make-up van mijn moeder. Deze bewaar ik dus als een soort van herinnering. 

What is the newest item?
Het nieuwste item. Daar moest ik wel lang over nadenken, want vaak koop ik een paar producten en dan weer een tijdje niet. Het zijn de Carmex lipbalsems, ik had aan een vriendin gevraagt of ze deze wilde meenemen uit Londen. Dus ik heb ze wel betaald maar niet zelf gekocht. Telt dat ook?

What is the most expensive item?
Het duurste item is mijn MAC lipstick in de kleur Brave. Ik heb niet hele dure make-up omdat als je goed zoekt tussen de drogisterij merken kan je ook goede dingen vinden voor een leuke prijs. Mijn MAC lipstick komt trouwens uit Parijs ook een leuke herinnering. 


What is the cheapest/most affordable item? (that you use a lot!)
Het goedkoopste want ik ook nog vaak gebruik is de Lashes To Kill mascara van Catrice. Vroeger gebruikte ik altijd mascara van duurdere merken maar toen ik merkte dat deze helemaal niet werkten ging ik kijken bij Catrice. En deze werkt ontzettend goed, voor de eerste keer merkte mensen op dat ik mascara droeg. Eerste dacht iedereen altijd dat ik alleen eyeliner droeg (terwijl ik mascara en eyeliner elke ochtend opdeed.)

What was the biggest waste of money?
De grootste miskoop zijn vaak foundations geweest in verkeerde kleuren. Thanks voor de goede belichting in jullie winkel! Daardoor kwam het namelijk vaak, dan denk je dat ie in de winkel goed bij je huidskleur past maar kom je thuis en zie je opeens een oranje veeg op je nek/kaak. De twee die heel erg naast mijn huidskleur zitten zijn Photofinish foundation van Catrice in 030, deze had ik niet getest maar ik was er heilig van overtuigd dat ik geen bleek gezicht had. Later toen ik een nieuwe wilde kopen in de goede kleur ben ik voor 010 gegaan. Dit was wel de goede kleur voor mij. Deze kan ik alleen eind zomer op. Zo zie je maar weer wat voor inschattingsfouten je kan maken. En de andere is de Bourjois Healthy Mix foundation in de kleur 52 Vanilla. Bij deze had ik dus in de winkel dat hij goed was en thuis bleek er een oranje veeg op mn kaak te zitten waardoor het totaal de verkeerde kleur was. Allebei heb ik ze trouwens nog niet weggegooid haha. 

What was the biggest bargain?
M'n kwastenset van Zoeva denk ik, en deze heb ik nog niet eens zelf betaald maar voor m'n verjaardag gekregen.

What product have you brought but forgotten about?
Daar dacht ik vanochtend ook nog aan! Omdat ik een nieuw makeup systeem heb kwam ik weer vanalles tegen. De gel eyeliner van Rimmel London was ik totaal vergeten, maar man wat is hij fijn! 

What product is good quality for money?
Mijn MAC Brave lipstick! Deze vind ik zo mooi, een soort van 'my lips but better' effect geeft het. 

Three products you’ve been loving at the moment?
Drie producten die ik nu heel erg wardeer zijn foundation van Catrice (All Matt plus, uiteraard in de goede kleur), Carmex lippenbalsem en de Lashes to Kill mascara ook van Catrice. Als ik deze alle drie op doe heb ik ook nog een verzorgd gezicht, de perfecte basics voor mij dus!

Vond je dit nu een leuke tag en wil je hem graag overnemen op je eigen blog, ga gerust je gang! Laat ook een reactie achter als je hem ook ingevult hebt, want dan ben ik benieuwd wat jij geantwoord hebt! 

Liefs, 


No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!