October 13, 2014

Late night beauty

In de avond ben ik een stuk productiever. Zo ben ik opeens energie om mijn beautystash helemaal uit te ruimen, schoon te maken en opnieuw indelen. Mijn kledingkast ook een schoonmaakbeurt geven. Mijn bed op te maken (hier ben ik s'ochtends te lui voor). Nog een aantal series te kijken en dan bedenk ik me dat ik een nieuwe ooglook wil uitproberen. Omdat ik dus best veel bezig ben met make-up kom ik ook weer producten tegen die ik totaal vergeten was.
Zoals een lipgloss van Douglas, de I Love Raspberry & Blackberry.
Deze lipgloss is ontzettend fijn. Zowiezo houd ik al van lipgloss alleen ik liep altijd tegen het problee aan dat het soms zo erg plakt. Maar deze heeft dat totaal niet. Hij geeft niet veel kleur af, meer glans. Maar dat is ook wel fijn als je een hele opvallende ooglook op hebt, of als je gewoon glans wilt natuurlijk.
Maar zo kwam ik van de week ook mijn Rimmel London gel eyeliner tegen die ik helemaal vergeten was.

Iniedergeval ben ik heel erg blij dat ik deze weer heb ontdekt in mijn stash, daar zijn die avondjes snuffen in je stash dus goed voor :-).

Ben jij ook iemand die graag s'avonds je hele stash overhoop haalt?

Liefs, 
Feline

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!