October 24, 2014

Herontdekt


Zoals ik van de week al schreef door mijn late night beauty snuffen in m'n stash kom ik een hoop tegen. Dingen ik die gekocht heb toen alle beautybloggers erover schreven en nooit meer naar om gekeken heb. Dus als ik s'avonds bezig ben met het door spitten van mijn stash kom ik dit allemaal tegen, test ik ze en ontdek ik weer hoe fijn ze eigenlijk zijn.


Het zijn vooral budget producten, des te leuker het is om weer te herontdekken hoe fijn ze eigenlijk zijn!

  • Catrice Ultimate Colour Lipstick 219 Pinkadilly Circus
  • Essence Eyeshadow Base
  • Catrice Concealer
  • Rimmel Gelliner
  • MNY eyemono
Ik vind dit hele fijn producten en gebruik te tegenwoordig ook weer dagelijks. Vooral de Concealer vind ik echt geweldig, zeker omdat het precies mijn huidskleur is. De Lipstick vind ik ook heel fijn, want het trekt niet in de lijntjes. Budget producten hoeven dus niet altijd slecht te zijn. 

Liefs, 
Feline

Heb jij de afgelopen tijd nog producten herontdekt?

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!