October 23, 2014

Catrice Made To Stay

Zoals ik belooft had ging ik een review schrijven van de nieuwe Catrice Made to Stay lijn. Iedereen wilt natuurlijk het liefste dat ze s'ochtends hun lipproduct op doen en er dan de hele dag niet meer naar om hoeven te kijken. En laat dat zou net zijn wat Catrice belooft! Maar komt Catrice deze belofte na?





Laat ik maar meteen eerlijk zijn, nee Catrice komt deze belofte niet na. Ze beloven dat deze lipgloss 8 uur op je lippen blijft zitten. Maar helaas nee, hooguit 2 uur. Ik heb het namelijk getest dat ik s'ochtends opdeed en bij de eerste schoolpauze kon ik alweer bijwerken. Wat wel een pluspunt is (denk ik) dat hij wel mooi slijt. Niet dat de ene deel van je lippen nog wel lipgloss heeft en andere deel niet, nee het slijt heel mooi gelijk. Daar ben ik blij mee! Want ik heb vaak genoeg gehad dat het heel raar vervaagde of opdroogde. 

De kleur vind ik ook heel mooi, ik heb de kleur 010 Rose-wood If She Could. Het lijkt niet zo fel als op de applicator, het is een middenkleur. Deze kleur valt ook niet heel erg op, het is vooral de glans. Ookal houd het zeker geen 8 uur ben ik toch heel blij met de lipgloss. Deze zit sinds ik hem test standaard ik me tas, waardoor ook de tekst al een beetje eraf gesleten is. Ik denk dat dit wel een van mijn favoriete lipglossen kan worden, zo fijn vind ik het! Ik kan er namelijk niet tegen als het heel erg plakkerig is. Bij deze heb je daar geen last van. 

Deze lipgloss is te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Liefs, 
Feline

Wat is jouw favoriete lipgloss?

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!