October 19, 2014

A Productive Sunday

Sommige van jullie kennen de lazy sunday andere hebben een productieve zondag. Zelf heb ik altijd een productieve zondag, ookal heb ik er niet altijd zin in. Ik werk op namelijk op zondag en wanneer ik dan thuis kom mag ik nog stapels aan huiswerk maken. Aangezien ik deze niet op zaterdag maak, ik heb dan namelijk een lazy saturday. Nouja.. lazy? Ik hockey dan nog een wedstrijd. Eigenlijk zijn mijn weekenden altijd wel vol gepland.


"A Girl and her bed on Sundays are an endless love affair"  I wish, maar nee mijn wekker gaat om half 10. Oke, voor sommige is dit al uitslapen maar voor mij niet. Uitslapen is slapen zonder wekker vind ik. Dan heb ik een uurtje de tijd om me klaar te maken voor werk, maar op een of andere manier ben ik ontzettend sloom op zondag dus moet ik me altijd haasten. Dan ben ik 6,5 uur aan het werk en ben ik rond 18:00 weer thuis.

Zo maak ik gerust nog een stuk of 6 aardrijkskunde opdrachte, bereid ik een presentatie voor Nederlands voor. Schrijf ik een verslag over een tentoonstelling, lees ik me boek (die morgen uit moet zijn maar dat gaat me nooit lukken..) stijl ik me haar, was ik me makeup kwasten en schrijf ik ook nog even een paar blogposten. Ik vind het wel fijn! Zo heb ik na de luie zaterdag toch nog een gevoel dat ik iets uitgevoerd heb het weekend.


Heb jij ook een productieve zondag of een luie?

Liefs,
Feline

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achter laat!